Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği'nden Borsamıza intikal eden yazıda;
Başta Amazon Türkiye, Trendyol ve Yemeksepeti olmak üzere, Askon Design Center, Hipotenüs, Ideasoft, Ticimax ve TOBB ETÜ Sürekli Eğitim Merkezi (SEM) iş birliği ve katkılarıyla 23 Aralık 2024-11 Şubat 2025 tarihleri arasında E-Ticarette Uzmanlık Eğitimi’nin 6. etabının gerçekleştirileceği belirtilmektedir.
Çevrimiçi platformda başlatılacak olan E-Ticarette Uzmanlık Eğitimi; e-ticaret sektöründe nitelikli insan kaynağının artırılmasını ve KOBİ’lerin dijitalleşerek e-ticarete başlamasını sağlayacağı; aynı zamanda, kişilerin veya işletmelerin satış kabiliyetinin ve hacminin artırılmasını destekleyeceği bildirilmektedir.
TOBB Türkiye E-Ticaret Meclisi tarafından sahiplenilen bu projede; 1 yıl içerisinde toplam 500 kişiye e-ticaret eğitimi verilmesi hedeflenmektedir. Bir eğitim grubunda en az 40 kişi olması ve toplam 52 saatlik çevrimiçi eğitimin 34 saatinin TOBB ETÜ SEM eğitmenleri tarafından geri kalanının ise sektörde profesyonel olarak görev alan uzman özel sektör temsilcileri tarafından verilmesi planlanmaktadır.
Bu sayede, akademisyen ve sektör temsilcilerinin vereceği dersler ile katılımcılara hem teorik hem de pratik bilgiyi eş zamanlı verilebilmesi hedeflenmektedir. Proje sonunda yapılacak değerlendirmeye göre de başarılı olan katılımcılara TOBB ETÜ SEM tarafından sertifika verilecektir.
Projeye ait detaylar ve kayıt işlemleri, https://www.sem.etu.edu.tr/egitim/e-ticarette-uzmanlik-egitimi adresinden yapılmaktadır.
Bilgilerinize sunarız,
Saygılarımızla.